randomnicegirls

Direktlänk till inlägg 1 september 2013

HÄÄJ TÖNTAR ;** <333

Av randomnicegirls - 1 september 2013 15:54

Jaah Hääj vi kmr försök å blogga mke men m.m int så mke skola m.m ni fattar MEN NU KOMMER MIN NÖÖÖRDIIIS HAR 2 TILL MEN #NÖRDISARMINA C: jooh detta är min nörd jag kmr aldrig glöma henne c:  

   gjorde denna lite snabbt C:


int speciellt vacker men ÄNDÅ JAG KMR ALDRIG GLÖÖMMA DIIG TÖÖNTIIIIS NÖÖRDIIIS C:          



LAV JOU NÖRDIS // DIN NÖÖÖÖRDIIIIIS / TÖÖÖNT / ÅSNIIIS / EMYYY /   JONNIIS / JONNA M.M DU FATTAR NÅGG C: :***** <3333333 OMG LAV JO SO MUCH NÖRDIS #OMG #AJ #LAV #JO #SÅ #MAUTCH MENING MED FELSTAV C:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randomnicegirls - 20 september 2013 19:59

JOO HEJ RUBRIKEN (STAV) SÄGER ALLT JOO NI SKA FÅ RÖSTA C: (PÅ MSP !!!) SKRIV 1 ELR 2        vill ha nr.2 men vne om de ä min still men jaja ni får rösta här på bloggen elr på msp i chatt heter emynice   kolla ett roligt chatt jag å emily = ...

Av randomnicegirls - 11 september 2013 19:03

jaah jag såg ditt inlägg å snälla förlåt har gjort video och allt vi blev ovänner allt blev dumt jag blev skt ledsen     här kommer videon HOPPAS DU SER DETTA            // EMYNICE :c ...

Av randomnicegirls - 10 september 2013 19:25

Hej hej bloggen.. Ja rubriken säger mycket.. Azzå jag är sjukt ledsen Emy.. Vet att du hittat en annan vän som du gillar mer nu men ja.. Vill bara säga förlåt! (För er som inte vet har jag och emy bråkat ganska mycket och är inte vänner mer)   Men ja...

Av randomnicegirls - 9 september 2013 19:56

fått min skoldata   därför gjorde jag en video lite snabbt tågg lång tid men är nybörjare men aa : ...

Av randomnicegirls - 5 september 2013 20:56

Eeehh aa lite randöm   asså bilder   aah med emily   :              sen behövde hon gå     så jag satt  å tänkte på ngt      JAPP SÅ KUL MAN HADDE DÅ ._______. NEPP :C AJA SÄÄS LAVEJOO EM     Sen gick jag oxå      ////// emy vne var dom där bilde...

Presentation


Hej! Detta är våran lilla blogg jag heter emily lo på msp och min vän heter emynice på msp! Hoppas ni kommer gilla våran blogg hejdå! :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

randomnicegirls

Haha :)

HAHA ;D

Yeye ^^

^-^

o..o

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards